Bestellingen worden binnen Europa afgeleverd door onze pakketdienst op een door u aan te geven adres. Bezorging geschiedt op zakelijke en particuliere adressen van maandag t/m zaterdag.
Wanneer uw pakket verzonden is ontvangt u van onze pakketdienst een email met de mededeling dat u uw pakket de volgende werkdag krijgt aangeboden. In deze email vindt u een link naar de website van de pakketdienst, via deze link kunt u de levering van uw pakket op 3 manieren wijzigen.
1. Datum: Ik wil het pakket graag op een andere dag uitgeleverd krijgen.
2. Adres: ik wil het pakket graag op een ander adres uitgeleverd krijgen.
3. Wegzettoestemming: U mag het pakket op/in/onder …… achterlaten (instructies waar het pakket achtergelaten mag worden).
Wanneer u geen wijzingen aanbrengt, dan krijgt u de volgende werkdag een email met hierin een tijdsindicatie van het aflevermoment van uw pakket.
Hieronder vindt u de procedure indien een pakket niet kan worden afgeleverd.
Afleverpoging 1: De pakketdienst zal trachten het pakket bij u af te leveren. Indien u niet thuis bent zal de bezorger een bericht in de brievenbus achterlaten waarin u één van bovenstaande 3 keuzes kunt doorgeven. U heeft tot middernacht de tijd om te reageren. Bij geen reactie of een te late reactie zal het pakket in de bezorgronde van de volgende dag terecht komen.
Afleverpoging 2: De pakketdienst zal trachten het pakket bij u af te leveren. Indien u niet thuis bent zal de bezorger een bericht in de brievenbus achterlaten waarin u wederom één van bovenstaande 3 keuzes kunt doorgeven. U heeft tot middernacht de tijd om te reageren. Bij geen reactie of een te late reactie zal de pakketdienst het pakket tot vijf dagen vasthouden in een depot wachtend op een oplossing. Indien u dan nog geen contact heeft opgenomen zal men contact opnemen met Ready2Shop om naar een oplossing te zoeken.
Afleverpoging 3: Dit is de laatste afleverpoging. Wanneer het pakket niet kan worden afgeleverd zal deze retour worden gebracht naar Ready2Shop.
Alle bezorghandelingen worden duidelijk gecommuniceerd middels een bericht in de brievenbus van de geadresseerde. Ready2Shop streeft er naar zoveel mogelijk pakketten in één keer uit te reiken. Hierdoor wordt op basis van lokale kennis gekeken naar een hoge trefkans.
Voor zakelijke bestemmingen hebben wij een trefkans van nagenoeg 100%. Voor consumentenbestemmingen worden onze pakketten bezorgd op het moment dat de trefkans het hoogst is: ’s middags of ’s avonds. Zo streven wij naar een snelle en klantvriendelijke bezorgservice.